
από την Γεωργία - Μαρίνα Παναγιωτίδου
Στα πλαίσια του Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας "ΣΕΠ-άρουμε διαδικτυακά", καταγράψαμε τα επαγγέλματα που μας ενδιαφέρουν. Έτσι, οι μαθητές της Γ΄Γυμνασίου του σχολείου μας ενδιαφέρονται για το επάγγελμα του αστυνομικού, του γιατρού, του γυμναστή, του δικηγόρου, του εμπόρου, του ηλεκτρολόγου, του μηχανικού αυτοκινήτων, του οδηγού ταξί, του πολιτικού μηχανικού, του πυροσβέστη, του στρατιωτικού, του συμβολαιογράφου, του υδραυλικού, του τεχνικού υπολογιστών, του υπεύθυνου τουριστικού γραφείου, του σεφ, του βρεφονηπιοκόμου, του δασκάλου, του καθηγητή, της κομμώτριας, της αισθητικού, του νοσηλευτή, του οικονομολόγου, του φυσιοθεραπευτή, του ψυχολόγου και τέλος του διακοσμητή.
Μετά την καταγραφή των ενδιαφερόντων μας, συντάξαμε ένα ερωτηματολόγιο που απευθύναμε σε αντίστοιχους επαγγελματίες, προκειμένουν να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα του επαγγέλματος από τους ίδιους τους επαγγελματίες. Ο κάθε μαθητής ανέλαβε να πάρει συνέντευξη από επαγγελματίες που γνώριζε.
Συγκεκριμένα, οι επαγγελματίες ρωτήθηκαν γι' αυτά που τους ευχαριστούν περισσότερο στην δουλειά τους, γι' αυτά που τους προκαλούν μεγαλύτερη δυσαρέσκεια, για τις βασικές αρμοδιότητές τους, για τα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα που απαιτούνται στη δουλειά τους καθώς και για το ποιες είναι οι σπουδές που χρειάζεται να κάνει όποιος θέλει να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα.
Στη διάρκεια των συναντήσεών μας, οι συμμαθητές μας παρουσίασαν στην τάξη τις συνεντεύξεις και έγινε σχετική συζήτηση. Στις επόμενες αναρτήσεις της στήλης μας "ΣΕΠ-άρουμε διαδικτυακά", θα παρουσιάζουμε συνοπτικά μονογραφίες επαγγελμάτων που μας ενδιαφέρουν.
Στα πλαίσια του Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας "ΣΕΠ-άρουμε διαδικτυακά", καταγράψαμε τα επαγγέλματα που μας ενδιαφέρουν. Έτσι, οι μαθητές της Γ΄Γυμνασίου του σχολείου μας ενδιαφέρονται για το επάγγελμα του αστυνομικού, του γιατρού, του γυμναστή, του δικηγόρου, του εμπόρου, του ηλεκτρολόγου, του μηχανικού αυτοκινήτων, του οδηγού ταξί, του πολιτικού μηχανικού, του πυροσβέστη, του στρατιωτικού, του συμβολαιογράφου, του υδραυλικού, του τεχνικού υπολογιστών, του υπεύθυνου τουριστικού γραφείου, του σεφ, του βρεφονηπιοκόμου, του δασκάλου, του καθηγητή, της κομμώτριας, της αισθητικού, του νοσηλευτή, του οικονομολόγου, του φυσιοθεραπευτή, του ψυχολόγου και τέλος του διακοσμητή.
Μετά την καταγραφή των ενδιαφερόντων μας, συντάξαμε ένα ερωτηματολόγιο που απευθύναμε σε αντίστοιχους επαγγελματίες, προκειμένουν να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα του επαγγέλματος από τους ίδιους τους επαγγελματίες. Ο κάθε μαθητής ανέλαβε να πάρει συνέντευξη από επαγγελματίες που γνώριζε.
Συγκεκριμένα, οι επαγγελματίες ρωτήθηκαν γι' αυτά που τους ευχαριστούν περισσότερο στην δουλειά τους, γι' αυτά που τους προκαλούν μεγαλύτερη δυσαρέσκεια, για τις βασικές αρμοδιότητές τους, για τα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα που απαιτούνται στη δουλειά τους καθώς και για το ποιες είναι οι σπουδές που χρειάζεται να κάνει όποιος θέλει να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα.
Στη διάρκεια των συναντήσεών μας, οι συμμαθητές μας παρουσίασαν στην τάξη τις συνεντεύξεις και έγινε σχετική συζήτηση. Στις επόμενες αναρτήσεις της στήλης μας "ΣΕΠ-άρουμε διαδικτυακά", θα παρουσιάζουμε συνοπτικά μονογραφίες επαγγελμάτων που μας ενδιαφέρουν.